la nostra història

Què és el niu

Escola bressol de Centelles

Niu d’Infants

Som una  Escola Bressol Municipal, autoritzada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat i  gestionada per l’Associació Niu d’Infants, que sense ànim de lucre, vetlla per l’organització i el bon funcionament del centre.

Oferim un espai pensat per a infants dels 4 mesos als 3 anys, on volem que els nens i nenes puguin gaudir, experimentar, descobrir, conèixer i tenir la possibilitat de jugar i compartir acompanyats d’altres infants, d’una manera lliure i respectuosa.

Els pilars fonamentals que acompanyen el nostre projecte són

tractar l’infant amb

RESPECTE

creure en un infant

CAPAÇ

l’atenció a la

DIVERSITAT

Junts compartim vivències

que ens enriqueixen i ens fan crèixer

Junts caminem de la mà
El Niu esta format per les FAMÍLIES, INFANTS i tot l’EQUIP DE PROFESSIONALS.

Nosaltres, les educadores, els apropem a espais preparats i adequats per despertar més curiositat i diferents inquietuds.

A partir d’aquí, tant sols cal observar, acompanyar amb una mirada atenta, deixar fer, deixar volar la imaginació, i veure que ells són realment els protagonistes dels seus propis aprenentatges.